woensdag 26 april 2017

PHOTO: wrap met kikkerwten..

Vanavond heb ik lekker gegeten en gesmuld!
En omdat het er zo lekker uitzag, heb ik er gauw een foto van gemaakt met mijn gsm.

Vorige week was ik kook-creator bij een event van het Sprankelparadijs. Met Torsten Kemp zijn eigen catering bedrijf Wat Torsten lekker vindt creëerden we de heerlijkste lunch & diner!

En in één van de gerechten zaten kikkererwten verwerkt. Wil lukken dat ik vandaag een blik tegenkwam in de winkel. Dus meenemen die handel!

En ik liet mijn inspiratie spreken..
Met simpel 1 ajuin - 1 blikje tomatenconcentraat - 1 blik tonijn in zonnebloemolie - verse blaadjes Smalle Weegbree - wraps en zwarte peper creëerde ik deze heerlijke voedzame maaltijd.

Hmm..

klik op de foto voor vergroting


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd tof om te weten wat jullie van de blog vinden. Feedback & tips zijn welkom!